biaq betoi...


Petang itu…
Demi sebuah jawapan…
Aku meredah hujan dan angin…
Demi sebuah jawapan…


Utan aji ke arau…
Lebih tepatnya taman Sri Wang…
Merentasi lebuhraya yang panjang…
Demi sebuah jawapan…


Lencun…
Henset rosak masuk air hujan…
Itu yang terkorban…
Namun sanggup ku beban…
Demi sebuah jawapan…


Itu semua gara-gara facebook kau dan dia…
Membawa azam ku ke sana…
Bertemu mu bertanyakan ia…
Dan kau katakan ya…?


Facebook…
Facebook…
Facebook…


Alah…
Semua ni hanya gurauan…
Hanya sebuah pakatan…
Bukan pakatan rakyat…
Tapi pakatan dua orang sahabat…
Sengaja untuk menyakat…
Membuatkan ia lebih hangat…
Lebih hangat daripada biasa…
Ganda 23…


Tapi kau katakan ya!
Sungguh…
Sungguh ku tak percaya…
Ku melihat sekeliling…
Takut jika ada kemera…
Yang sengaja nak memperkena…


Jangan kau main-main…
Aku blur ni…
Blank…
Otak masuk air…
Argh!!!!!!!!


Biaq betoi…
Biaq betoi…
Biaq betoi…



Aku mai jauh-jauh…
Bermandi hujan dan peluh…
Tapi kau kata sungguh…
Nokia ku jadi bodoh…
Demi sebuah jawapan…
Biaq betoi…


Inikah jawapan…
Biaq betoi…


Aku takkan mempercayainya…
Ini mesti konspirasi politik…
Sengaja nak menjatuhkan aku sebagai tok ketua…
Jangan kau jadi Zahrain yang bersenggama dengan Najib demi mengaibkan Anwar…
Haha…


Coki…
Tok ah…
Aifa…
Depa saja main-main ja tuh…


Kan?
Kan?
Kan?


Tapi…
Biaq betoi…


Haha…
Aku rasa baik kiranya aku beristinjak(berganjak) dahulu…
Mohon petunjukMu
Haha…


BIAQ BETOI!!!!!!!!!

1 comments:



ain said...

ermm,,,,
bukan sape2 nk just nak taw gak....
tapi cam da terpecaye jea.....
hahahah...
aasal kamu2 sume x caye ekk,,,
hahahaha...
ade yg jeles ekkk....
wakakakaakakka,,,,,
lol~~~~

Post a Comment